Post by comdaytrumteome on Feb 8, 2022 16:35:49 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
Sjovt, men har brug for lidt arbejde, da det er mit internet skal blive bedre brystdelene går for langsomt op. Skal løbe en masse km, for at få mønter til at købe dele, det går langsomt. Jeg ved, at du skal bygge og lære spillet, men det vil være hurtigere. Lær på hurtigere biler, cykler, tanks, sjovt spil. Jeg var nødt til at købe $10 om måneden, så jeg kunne bygge hurtigere, hvis jeg ikke ville være på et hold, nu ville det have taget over et år at bygge biler op, og jeg spiller meget.
Dette spil er fantastisk, og jeg nød det mest, men jeg giver det 4 stjerner, fordi det nogle gange forårsager serverproblemer. administrer det, og så giver jeg 5 🌟
Jeg er glad for at spille dette spil, men pc-versionen er ikke tilgængelig Plzz leverer dekstop-version af dette spil, især til vindue 10
Kører IKKE MERE på Sony Experia X Performance :-( - kan ikke få den til at modtage den sidste opdatering, den downloader bare igen og igen 🤪
Hej
BUGS!!!! Simpelthen for mange fejl, man sidder fast mærkelige steder, hvor køretøjet ikke skal sidde fast!! Trænger seriøst til en opdatering af rengøring
Holde
Genialt spil, der kan nydes, uanset alder, enhver evne
AweSome spil.. Jeg har et forslag i næste opdatering, du kan ændre baggrundsudseendet på garagen
Jeg er en hcr 2-veteran, Endnu et fantastisk stykke arbejde udført af fingersoft igen, jeg giver det 5 stjerner, fordi det fortjener det på trods af annoncerne, men det er et meget godt spil, og tilføjer noget holdbarhed til aftagelige dele, da de går i stykker så let i løb: )
Dette er værste end noget andet spil, fordi selv min internetforbindelse er hurtig, men spillet viser offline 😒 hvorfor?
Kan ikke spilles i øjeblikket på grund af intet, der indlæses korrekt. Opdater venligst... 🙁 prøv måske at slukke og tænde for servere igen 👍
Dette spil er generelt godt. Men bare annoncerne er lidt frustrerende. Bare sænk antallet af annoncer, og jeg vil give det en 5-stjernet vurdering.
Hvorfor annoncer?? Du kan ikke placere annoncer i et multiplayer-spil!!!! Det er ulovligt!!!!!
Hill Climb Racing 2 Състезателни nmu
Hill Climb Racing 2 แข่งรถ tvs
Det er et rigtig fedt spil og der er masser af spænding. 🔝🔝🔝🔝🔝
Fingersoft hvorfor spiller 1,2,3 fordi sådan er min server gået neme hvorfor hackeren ikke var god sådan sådan 😡😡 spil ikke dette spil så eller få hacker spiller jeg prøver log få tilbage spiller 1 af 30 hvorfor klubben så meget hvordan fikset nu men Jeg vil ikke dette spil vip var 1,99 € og prøv ikke spiller 1 af 30, for sådan er spiller 1 af 30 væk pls fingersoft tal mig
det er meget godt spil. og god fancy, nogle gange skal du opgradere, men spillet er super fantastisk
Hill Climb Racing 2 Състезателни nmu
Pæn grafik, men det første hill climb racing var bare bedre.
alt for mange annoncer! Ps hvis du kunne rykke matchmakeren, så den ville søge efter modstanderne med den samme bilkraft i stedet for finish-timerne eller hvilket system der nu er ... med venlig hilsen.
Før mantains startede var jeg på 3000000 mønter og 300 ædelstene efter. Så af en eller anden grund var jeg nødt til at slette spillet, og efter at jeg genindlæste spillet var jeg pludselig på 54000 mønter og 9 ædelstene, kan du give mig ædelstenene og mønterne tilbage
Det er lidt kedeligt 1'eren er meget bedre
Griner spil👌😉
Det startede som et rigtig godt spil, men på det seneste er det begyndt at være utroligt laggy. Den har også problemer med at oprette forbindelse til internettet på trods af, at min forbindelse er så stærk som den kan og har mobildata på. Alt i alt et godt spil, men de skal rette et par ting
Du er fandme heldig, du får to stjerner, fordi annoncerne er vanvittigt almindelige, og da jeg er legendarisk, bliver jeg ved med at tabe tab efter tab, og det er så frustrerende, fordi jeg bliver ved med at gå tilbage, så legendarisk, at jeg bare afinstallerer og geninstallerer det.
Første chefniveau giver absolut ingen plads til fejl, uanset hvor meget jeg opgraderer mine køretøjer
Godt spil, selvom jeg har betalt for et premium-pas og stadig ikke har modtaget noget overhovedet?!?!?! Jeg vil gerne ændre min anmeldelse, når dette er løst.
Sjovt, men de har ofc en irriterende mængde reklame og en konstant påmindelse om deres betalingsopgraderingsmuligheder
Efter kampen kommer der en annonce og derefter sort skærm, og du skal genstarte appen
sjovt spil 👍👍
Tilføjer og kommercielt låser min telefon, spillet tillader mig ikke at besvare et opkald, mens jeg spiller. Rundt omkring meget utilfredsstillende spil....
Det er rigtig godt, men spillet har været forsinkelse. Annoncer ser er sort skærm Jeg ved ikke nej hvorfor? berøringssvar forsinkelse, reparer venligst disse forsinkelsesproblemer og Annoncer sort skærm, berør svar.
Block Puzzle Quebra-cabeça zvy
Du kan opgradere alle biler hurtigt uden at bruge penge 😍 fantastisk spil!
God app
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, spillede det på iOS og nu er jeg blevet forelsket i det på en Android. Razr 5g desværre men. det er hvad det er 🤷
Det er et fantastisk spil, jeg elsker det, send mig altid til App Store for at hente det, når jeg trykker på X, selvom jeg ikke kan lide spillet
Fik en kiste som undskyldning for cloud saves men min konto er nu nulstillet? Havde 3 biler der var opgraderet til max og har som tideligere nævnt ogaå brugte rigtige penge på dette spil.. Ikk' gå igang med at spille de "stjæler" ens penge og sletter ens konto bagefter. KAN IKKE RÅDES TIL PÅ BLIVE DOWNLOADED
Klassisk
Mange forstyrrende reklamer i spillet. Spillet i sig selv er fint.